Kontakta oss
Vi står redo att hjälpa dig
Beroende på varför du vill kontakta oss, finns det olika svar och möjligheter. Dessa hittar du nedan.
Kom ihåg: det är ingen returrätt på mjukvaror (software).
Har du ångrat ditt köp, så har du naturligtvis 14 dagars returrätt från och med den dag du mottagit varan. Följ instruktionerna här.
Det är viktigt att du återvänder till adressen vi informerar om.
Om du anser att din vara är defekt, var god följ våra instruktioner här.
Avhämtning av varor är dessvärre inte möjligt, då vårt lager inte tillåter obehörigt intrång. Det är därför ingen anledning till att kontakta oss.
Kontakta Texas Instruments. Kontaktinformation hittar du här: TI Support.
Vid beställning av fysisk vara: skriv den korrekta e-postadressen till support@studyshop.se.
(kom ihåg att ange ordernummer eller annat, som kan identifiera din order)
Tänk på: licenser skickas direkt via e-post.
Alla beställningar av lagervaror gjorda innan kl 11:00 (på vardagar) skickas samma dag.
Postnord och Bring garanterar leverans inom 1-4 arbetsdagar, för utlämningsställe/postombud/hemleverans. Vid brevpost garanteras 5 dagars leveranstid (vi har dock sett att det kan ta upp till 30 dagars leveranstid på brev).
Statistiken visar dock att 99 av 100 försändelser når fram i tid.
Kort sagt: har du beställt innan kl 11:00 på en vardag, så kommer du att få ditt paket snart. Det hjälper dessvärre inte att kontakta oss.
För storköp, skola- och firmaavtal kontakta oss på foretag@studyshop.se .
Du är välkommen att kontakta oss på support@studyshop.se.
Önskar du telefonkontakt med oss, ber vi att du kontaktar oss via e-post först. Vi svarar oftast inom kort - och aldrig senare än en dag (vardag).